вторник, 16 август 2011 г.

Resto Druid PVE 3.3.5



Ще започна с основните показатели:
Spell power> Mana Regen> Haste>Intellect> Spirit >Crit Chance> Stamina

Spell power - Колкото повече толкова по голям хйил повече няма за обяснение след 5.5к GS трябва да гоните към 3к SP

Mana Regen - искам да уточня, че основната порция мана реген на друида идва от Spirit като процен то спирата увеличава и SP, след това мана регена гарантира, че ще пръскате хотове и хйил по целия райд през цялото време. Не разчитайте на innervate ако битката е трудна пуснете го на 70% от маната си не чакайте тя да свърши, има битки в който е възможно да ви се наложи да ползвате innervate дори 2 пъти. Колко мана реген като стойност, ами 1000+ за секунда когато не каствате и повече.

Haste - Така това е бързината, въпреки че друида има много инстат периодичен хйил както и 2 магии за инстат хйил той все пак ще каства което значи, че ще му трябва хасте. Колко хасте е въпроса? Ами 800 гурбо казано + таланти усигорява 1 сек. каст на основната хеал магия след периодичните, а именно Nourish тази магия ще използвавте постоянно винаги (след като сте си сложили HoT- овете но за това в обяснението за глифовете) основната порция хйил ще идва от нея.
Защо 800 haste или 1 сек каст на Nourish? В сегашната версия на играта, а тя е WotLK 3.3.5 има нещо наречено Глобал Куълдаун или GCD това се влияе и се отнася за всеки кастър и се намалява с хейст до 1 секунда повече хейст след това не може да намали GCD следователно дори каста да ни е под 1сек. ние така или иначе ще чакаме преди да можем да го направим пак. Следователно събираме хасте докато не постигнем тази 1 секунда на основната ни магия за друида това е Nourish след тази една секунда смисъла да добавяме хейст е почти никакъв. Healing touch прави много хийл но иска много мана и не е изгодно да се спами прави се в редки случай в комбинация с nature's swiftness с което ще направите незабавно.

Intellect - друида не е паладин и не се нуждае много от този показател но все пак е хйил следователно му трябва въпроса е колко. Капацитет на маната от 24-28к е разбираем и трябва да бъде постигнат и би трябвало да идва естествено от гиъра загуба е ако се енчантва или джемва за интелект (с изключение на мета сокета) по добре да бъде за SP, мана реген и хейст.

Crit Chance - защо е последен най вероятно вече доста хора си задават този въпрос сега ще дам и обяснение. Първо трябва да си зададем въпроса какво каства и с какво критва друида, а това са Nourish, Regrowth, Healing touch талантите на друида дават изключително голям шанс той да критне със Nourish и Regrowth а това са магиите които той най-често каства. Накратко казано не му трябва толкова защото си има от талантите. Енчанти и сокети ами има 2 еначанта с крит който трябва да сложите засщото са едиснтвените и най добрите за Глава и Рамене ще ги дискутираме по нататък.



Събирайте гиър със Stamina Intellect Spirit това са основните статове във вашия гиър. Какви бонуси трябва да дава гиъра ами всяко от йерархията по горе ни устройва но най-добре е да бъдат Spell power, Haste, Mana per sec, Crit chance

Таланти


Balance Talents - 14 point(s)
Genesis - Rank 5/5
Moonglow - Rank 3/3
Nature's Majesty - Rank 2/2
Nature's Grace - Rank 3/3
Nature's Splendor - Rank 1/1
Restoration Talents - 57 point(s)
Improved Mark of the Wild - Rank 2/2
Nature's Focus - Rank 3/3
Subtlety - Rank 2/3
Natural Shapeshifter - Rank 3/3
Intensity - Rank 3/3
Omen of Clarity - Rank 1/1
Master Shapeshifter - Rank 2/2
Tranquil Spirit - Rank 1/5
Improved Rejuvenation - Rank 3/3
Nature's Swiftness - Rank 1/1
Gift of Nature - Rank 5/5
Empowered Touch - Rank 2/2
Nature's Bounty - Rank 5/5
Living Spirit - Rank 3/3
Swiftmend - Rank 1/1
Empowered Rejuvenation - Rank 5/5
Living Seed - Rank 3/3
Revitalize - Rank 2/3
Tree of Life - Rank 1/1
Improved Tree of Life - Rank 3/3
Gift of the Earthmother - Rank 5/5
Wild Growth - Rank 1/1

Това са основните таланти има и вариации но намирам тази подредба за универсална и райд и танк хиил има специализации само танк или само райд хиил но тях ще опиша отделно.

Glyphs

Задължителни:

Glyph of Nourish - major

Glyph of Wild Grouth - major

Glyph of Swiftmend - major

Glyph of Unburdened Rebirth - minor

Опционални: Варират според предпочитанията и това как играе самият друид

Glyph of Regrouth/ Glyph of Innervane/ Glyph of Rebirth/ Glyph of Rapid Rejuvenation - Major

проверете какво прави всеки един от тях и изберете според личните си предпочитания.

Gems and Enchants

Къде и какво ?

Meta socet - 21 intelect and chance to restor mana on spellcast

Red socet - 23 Spell power

Yelow socet - 20 haste (до достигане на капацитет от 700-800 haste)/ 10 Spell power 10 haste

Blue socet
- 10 spell power 10 spirit

Enchants

Head от репутация 2 Kirin Tor - Spell power and Crit chance The Wyrmrest Accord - Spell power and spirit

Showder от репутация и от професия Sons of Hodir - slell power and crit и само за Inscription Slell power and crit (повече е от този с репутацията)

Pants - Spell power and spirit прави се от шивач (tailoring) изисква репутация към Argent Crusade

Hands - Spell power от enchanting или 200 haste от enginering

Boots - Tuskarr's Vitality (ще можете по бързо да се придвижвате из битката) или 18 spirit

Wrist - enchanting - spell power

Chest - enchanting 10 to all stats

Back - само шивачи darkglow embroidery или enchanting 15 haste rating

Healing Strategy

В основата на хиил стратегията е познаването на битката абсолютно задължителен аддон за хилър е Deadly boss mode помога ви да знаете какво се случва кога какво ще кастне боса и какво ще се случи.

Други полезни аддони за друид хилър са:

Grid - райд фрейм аддон разполага с излючително много настройки и може да бъде пригоден на практика към всеки стил игра следи количестовто хийл идващо към таргета дебъфите на кой има хотове в т.ч. Redjuvenation, Regrouth. И много други опции настройвайте 1 по 1 и вижде дали ви приляга.

Decursive - следи дебъфите който вие можете да премахвате от райда и същевременно ви алармира за тях.

Като ресто друид вие разполагат с богат интервал HoT-ове (healing over time) освен че ги поддържате на танка постоянно винаги можете да започенете предварителна да ги слагате на райда когато се очаква целият райд да поеме щети и след това набързо с nourish да ги донапълните.
Кой трябва да хиилвате винаги приоритетни цели са ви танка хилъра и чак след това дпс. Друида е единственият клас с възкресяване по време на битка избора кого да възкресите би трябвало да ви се води по същият принцип танк хилър и чак тогава дпс като ако е дпс да е най добрият дпс или друг друид който ще може да възкреси още 1 играч.

Спешни и бързи хилове са ви комбинация от Nature swiftness + Healing Touch както и Rejuvenation + Swiftmend

Основен хиил ви е Nourish обрърнете внимание че заради глифа магията увеличава своята сила като добавя процент за всеки HoT които се намира на целта. Бърза и мощна магия която почти винаги критва заради талантите което гарантира Leaving seed на таргета.

Wild growth - подържайте тази магия на CD когато я пускате гледайте да има група от поне 4 играча около този на който я пускате това гарантира максимален ефект. Най - подходящо е да се поддръжа на танка около него обикновенно има поне 5 меле играча.

Life bloom - невероятна магия изключителна бърза не се влияе от GCD ползвайте я когато знаете, че танка ви скоро ще го малтнат яко :D и като допълнителен HoT на приоритетни таргети или играчи поемащи постоянен периодичен dmg.

Faerie Fire - защо това тук как ? ами ако няма друг друид в райда е препоръчително да я сложите на боса увеличава dmg на Warr, hunt, rogue.

Tranquility - има сравнително рядко приложение има ефект само на групата в която се намирате използвайте я когато цялата група и в повечето случай това е хеал групата е поела голямо количество dmg по този начин ще освободите останалите хилйъри от задължението да възстановят себе си и ще предостави по бърза реакция за отхийлване на целия раид.

Други стратегии и билдове

Билд за масов спам на redjuvenation или хотър. Тогава когато ваща единствена задача е да поддържате хотове на райда, а танка и спайк демиджа е задача на други хилъри.


Това е примерен билд на хотър.

Специфичното при този билд е релацията с хейст гиъра трябва да бъде сокетнат преобладаващо с хейст (1000 +) и спелл както и задължителната употреба на Glyph of Rapid redjuvenation Glyph of Swiftmend както и Glyph of wild gouth

Друид танк хилър

Изключително рядко срещано поради наличието на клас като паладин но все пак когато се налага друида може да бъде специализиран и в хийлването на танка и мелетата

Примерен танк билд


В такива случай друида разчита на не много хейст (кум 750) спел и критикал. Подходящи глифове са Glyph of Nourish, Glyph of Swiftmend, Glyph of Innervane.

Засилено се използва Nourish Regrouth и на моменти дори Healing touch като поставянето на хотове е с цел повишаването на хиил-а на Nourish и е фокусирано около употребата на глифа за него.
Предвид намалената продължителност на Traquility от талантите се препоръчва поставянето на друид с подобна специализация в групата на таковете и мелетата.



Няма коментари:

Публикуване на коментар