вторник, 27 декември 2011 г.

Icecrown citadel 25 man HEROIC

Разлики на какво трябва да обърнем внимание!

* Icecrown Citadel - The Lower Spire

**Lord Marrowgar
 Разлики:



  Bone Slice   - 200% нормал дмг на хард има cleave ефект така че мелета не пред боса!


2Х  [Coldflame]  - вместо 1 линия от пламъците в определена посока пуска 2  особено внимание от рдпс и хилърите дмг е 11000/с

   Bone Storm     -  извън основният ефект прави повече дмг в радиуса за целта вече мелетата не бият боса  по време на бурята райда се разделя на групи около хилърите и повтарям мелетата не се врат изобщо в боса. По време на този ефект боса пуска  Bone Spike Graveyard   произволно на хора от райда това е и 2рата причина мелетата да се групират около хилърите и дпс за да може по бързо и адекватно сваляне на хората от коловете. Навярно се досещате че в този момент всички трябва да внимаваме с пламъците. ДМГ варира от центъра към външният край на бурята 13000 е в непосредствена близост и във външният край към 2000

Bone Spike Graveyard   произволно го пуска на 3 човека от райда отново повтарям пуска го и в Bone Storm максимално внимание от рдпс, а и от меле по време на Bone Storm за бързото сваляне на коловете. На херойк версията правят 10% от кръвта на секунда

Стратегия накратко: РДПС бързо свалят коловете когато нямa Bone Storm по време на самият сторм това го правят мелетата които са се изтеглили при рдпс и хилърите. През цялото време се пазим от пламъците 11к/с не е малко. Важно е да не се пръскаме по време на битката така че хората попаднали на кол бързо да бъдат освобождавани ако сте се забили в кучи гъз и са ви набучили и никои не ви е спасил единственият на когото може да се сърдите сте самите вие.

10 минути енрейдж таймер след това започва да бие по 500% дмг с Bone Slice

**Lady Deathwhisper
Разлики:
фаза 1

 Death and Decay  -  6000 за секунда не се задържайте в него


 Dominate Mind - Хваща 3ма по най бързият начин трябва да им бъде приложен контрол над тълпата циклони от друидите полиморф от магове ледове хънтъри репитанс паладини танка трябва да придърпва боса така че хората под контрол да изостанат назад за да не бъдат свалени от масовите магии на мелетата. Меле героите да си направят макро или да сменят оръжието си с много по слабо за да не убият хора от райда  слагането на една по слаба въдица също върши работа.

Няма да описвам всички умения на траша. ТРАШ ИЗЛИЗА ПРЕЗ ЦЯЛОТО ВРЕМЕ! Задължение е на всички да го свалят. Използват се 2 до 3 танка трансфери на агро към 2рият танк!  Като цяло мобовете бият повече дмг пият повече мана всичко им е повече не е хубаво да се задържат за дълго на полето.

фаза 2

[Frostbolt] -  на хард версията вкарва между 58к и 61к следователно така ни трябва да е по корав ресистансите на максимум прилагане на аура мастери в на момента е удачно.


 [Frostbolt Volley] -  15-17к дмг на целият райд + забавяне (може да се диспел)



  [Summon Vengeful Shade] -  нещо което малко хора си правят труда да забележат на нормал това е едно духче прилича на тези които пуска кралят в фаза 3 избира си 1 от райда гони го и гърми като гръмне прави дмг на всички в радиус така че преследваните от това духче бягат. Ако ги стигне прави 20к дмг на всички в близост от 15 ярда.

**Deathbringer Saurfang

ШИБАН ДФ ШИБАНА КУКЛА ДАНО ГО ОПРАВЯТ 

*Icecrown Citadel - The Plague Works

**Festergut

 Разлики:
Почти същият е с 1 изключение професора от горе гледа и мята   Malleable Goo

  Malleable Goo   -   15к дмг и намален хейст с 200% не е хубаво всички хилъри да са на 1 и също място защото има навика да мята по тях и когато целият хеал е с 200% намален хейст не е хубаво.

 Vile Gas - ако има някой до вас и вие поченете да повръщате и той започва да повръща и така се получава верижна реакция стойте на разстояние 1 от друг


**Rotface 

Разлики:

  Vile Gas - ако има някой до вас и вие поченете да повръщате и той започва да повръща и така се получава верижна реакция стойте на разстояние 1 от друг. ДМГ се увеличава ако имате стак от зеленото който получавате ако влезете в локва.

**Professor Putricide

Unbound Plague -   Дебъф не може да бъде премахнат прави ви дмг за всяка секунда която е на вас ако в близост има друг играч прескача на него. Преодолява се като стоим на малки групи от по 5 човека за да може да прескача докато не изчезне.


  Plague Sickness -   Увеличава дмг правен от първият допълнителен дебъф т.е. от Unbound Plague


  Ooze Variable-  Определени хора избрани от зеленото Узе не могат да го бият в ДФ не работи


    Gas Variable - определени хора не могат да бият оранжевото Узе


* Icecrown Citadel - The Crimson Hall

** Blood Princes

Разлики:

   [Glittering Sparks] Дебъфа вече прави много дмг и е труден за оверхеал добре е да се сещате да го диспелвате магия е така че пладин и приест да го следят.




  [Conjure Empowered Ball of Flames]  - Който го е подгонило малкото инферналче което представлява ефекта на тази магия бяга далеч от райда че това нещо стигне ли го прави минимум 10к на него и на всички около него.


 Shadow Prison - Слага ви дебъф с продължителност от 10 секунди когато се движите стаква наново на всяка крачка не бива да допускате повече от 5 стака при това количество дмг става към 7к на крачка. Танкът който държи Келесет може да се движи свободно из залата нуклеосите предоставят достатъчна защита. Неоходима е максимален шадоу ресист за райда.


  [Kinetic Bomb]  - падат 2х 3х по бързо препоръчва се да има 2ма 3ма които специално да се занимават с това да вдигат орбовете нагоре тук идва и един допълнителен проблем на дф понякога бъгва и не качва орбовете а вместо това падат по бързо. Но се рискува 1 от 3 да се качи нагоре осигурява повече време на 1 място на райда което е и повече дпс понесен от боса.

Героизъм 2-3 секунди след започването на битката.

** Blood-Queen Lana'thel

Няма нови умения всички обаче правят повече дмг

* Icecrown Citadel - The Frostwing Halls

  ** Valithria Dreamwalker  

разлики:

- мобовете бият повече дмг

 - Съня вече се казва кошмар в него при взимането на кълбо ви прави дмг при натрупването на 20 стака умирате. Порталите се появяват по рядко с напредването на евента. Кръвта на боса намалява и сама ако не бъде хиилван. 

** Sindragosa

Всички способности и правят повече ДМГ


 + 1  Ice Tomb  -  заледява 1 човек повече когато кацне хората в ледените кубчета започват да се давят по бързо трябва да бъдат свалени по бързо


   Unchained Magic- Хората с този дебъф вече не трябва да допускат стакове защото всеки който е настакан гърми и прави дмг не само на себе си но и на всеки на 10 ярда от него. Ако сте допуснали стак от   - >


Instability  - е редно излезете извън групата на райда така че когато гръмнете да не направите дмг на друг освен на себе си. НЕ ГЪРМЕТЕ ПРИ НИКАКВИ УСЛОВИЯ В РАЙДА! НЕ СТАКВАЙТЕ!


Lich King 

Ще бъде в друга статия с повече обяснения.



Няма коментари:

Публикуване на коментар